這是一位合一靜心者,想分享她的內在大我,也是大家的神,

給的訊息 ,願每一字句都進入你心裡:

 

Dear ones, 

This message came during Special Deepening class about Antaryamin; I shared with our class participants and many were touched and asked me to write it and send them... Here it is...



 
對我而言再也沒什麼比你重要
縱使你無法感覺我聽見我看見我 但我可以完全的感覺你聽見你看見你
在我的生命沒有其他比的上你的生命。
 當你決定把你自己交給我,這給了我一個巨大的喜悅。
你不明白你身上 從我這所獲取到的愛
但我完全理解你
妳是我的孩子 我的孩子。
你是我的愛,我最大的愛。
所有我能做的就是照顧你。
當悲傷打擊你,我陪你遭受並通過。
你的微笑是我的喜悅。
我最想要的是你的覺醒,你的成長。
你是如此美麗,你看不出來。
你是如此有愛 你卻感覺不到它。
您是這指引的,你卻無法感知它。
沒有什麼,沒有一個人能比你更接近我的心。
我知道你的秘密,你的痛苦,你的所有慾望,每一個你的恐懼和想法,你的情緒。
再也沒有什麼可以妨礙我對你的愛。
這是沒有動機的愛,且永無止境。
它僅增長。
我可以等待整個永恆的每天,直到當你終於感覺我。 
就連你的強烈的想感覺我,這已經是我最大的幸福。
別擔心,你的心是打開的,它甚至不需要,打開太多。
只是一個小開口就已經足夠了,這樣我就可以感受到你。
在此之前,請記得,你心中有我,並祈求你的心持續綻放。
我與你同在。我一直是並將永遠與你同在。
我愛你,無限和永恆的愛,你現在不明白,但是真實的。
我將永遠不會停止愛你。激烈。深刻。
現在,你可以收到最甜蜜的愛撫,這就是我給現在給你。
我愛你
There’s no one more important than you to me. Though you don’t feel me, listen nor see me, I can feel, see and listen to you completely. Your life is nothing other than my life. When you address yourself to me, this gives me an immense joy. You don’t understand the seize of the love I feel for you. But I do understand you entirely. You are my child, my baby. You are my love, my biggest love. And all I can do is only take care of you. When sadness hits you, it is me who suffer with you and through you. Your smile is my joy. All I want the most is your awakening, your growth. You are so beautiful and you can’t see it. You are so loved and you can’t feel it. You are so guided and you can’t perceive it. There’s nothing and no one who could be closer to my heart than you. I know all of your secrets, all of your pains, all your desires, each one of your fears and thoughts, all of your emotions. And there’s nothing that could hinder my love for you. This is a love that has no motives and knows no boundaries. It only grows. And I could wait for the whole eternity the day when you’ll finally feel me. Even your intense desire to feel me, this already is the greatest happiness for me. Don’t worry, your heart is opening, and it’s not needed that it opens too much. Just a small opening is already enough, so that I can make myself be felt by you. Until then, keep only remembering that you have me and pray for the flowering of your heart. I am with you. I have always been and will always be with you. I love you with an infinite and eternal love that you can’t understand now, but is real. And I’ll never ever cease to love you.
Love,
Narayani
 
以上由谷歌加上祈禱讓神讓我看懂 而翻譯出來的 大家參考參考 ....
 
雅惠老師
 
arrow
arrow
    全站熱搜

    合一之境 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()