今天跟內在之神的對話是:
You are always on my mind
你永遠在我心

謝謝你帶給我必要的學習與體驗.......
也許還有些難受的
也許還有些不知道該怎麼辦的,

但是你永遠存在我的心中
妳你遠存在我的心中

中英歌詞】
Maybe I didn't love you 
quite as often as I could have
Maybe I didn't treat you 
quite as good as I should have
If I made you feel second best
Girl, I'm sorry, 
I has blind
But you were always on my mind 
You were always on my mind

Maybe I didn't hold you 
all those lonely, lonely times
And I guess 
I never told you
I'm so happy that you're mine
(*)Little things I should have 
said and done
I just never took the time
But you were always on my mind
You were always on my mind

Tell me, tell me 
that your sweet love hasn't died
Give me, 
give me one more chance 
to keep you satisfied
I’ll keep you satisfied….

秀滿清樹 翻譯 (Man Rules The World 部落格版主)

或許我沒有
盡我所能地好好愛你
或許我沒有
盡我所能地好好待你
如果我讓你覺得自己不夠好
ㄡ, 我很遺憾, 
我曾如此地盲目
但是你永遠存在我的心中
妳你遠存在我的心中

或許我沒有好好地擁抱你
在那些孤寂的日子裡
而我猜想,
我也從未告訴過你
我很高興你專屬於我
(*)有些該說
或該做的小事
我卻不曾花時間去做
但是你永遠存在我的心中
你永遠存在我的心中

告訴我,告訴我,
你甜美的愛並未凋謝
請給我,
請再給我一次機會
讓你感到心滿意足
我會讓你感到心滿意足…
 
arrow
arrow
    全站熱搜

    合一之境 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()